trött liten pojke.

Idag har jag och vincent tagit det lungt efter som han är lite förkyld. stackaren =(.
Men han blev bättre med dagen så. Erika o jimmy och miliam kom hit ensväng ikväll =) Alltid roligt att ha besök :D.
Tack för en bra kväll =).
Duschade vincent när dom hade gått han hade ätit lite roligt haha. han somnade i duschen haha så trött var han stackars min prins så nu ligger han i sin säng och sover =). Jag tittar på den där dom har jätte många barn haha rätt roligt.
Hm imorgon ska jag väl plugga mer. Längtar massa till fredag då får man ju pengar hehe börjar ju bli lite tomt i den fronten
Och sen får vi ju självklart GRATTA NADDIE SOM FICK SIN PRINSESSA IDAG/IGÅR? vet inte vilken tid hon fick så.
Haft ont i magen idag också. Känns som mensvärk  typ gjort det i 1vecka nu. usch..
Näää nu börjar programet igen
Sov gott pusss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Godnatt cutie =)

2009-02-17 @ 01:30:31
URL: http://annaelisabethlinde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0