TRODDE MITT HJÄRTA SKULLE HOPPA UT.

God morgon på er hoppas ni har sovit gott.. Det har iallafall jag gjort.. har haft min älskling hos mig inatt alltså den stora =).
Vincent vägrade att sova igår kväll men vi testade med att släcka ner allt och det funkade =) han somnade och sov hela natten också Underbart.
Johan har fixat msn och allt nu =) så nu kan jag vara inne där. Vi ska hem till johans föräldrar sen så då har jag ändå msn där men blir ju inte att man sitter där så ofta.
Trodde jag hade tvätt tid idag men det var igår ;P så johan trodde nog det skulle ta längre tid. så vincent ståg och hängde på dörren om ni förstår?. så öppnade jag så bara ramlade han ut =// blev skit rädd. men han fick ett lite sår på pannan bara han landade på min sko som tur va efter som vi har sån sten utanför.. Trodde mitt hjärta skulle hoppa  ut.
Väntar nu på frukost som ska bli gott i magen efter som jag är skit hungrig haha
Åt nästan en hel familjepizza igår HAHA..Sen var jag superduper mätt.. Men det satt väligt fint  i magen ;P.
Ne nu ska jag hålla johan och vincent sällskap


Kommentarer
Postat av: naddie

jadu, blir lätt mjukis när man går här hemma så antar att han ville påpeka att mjukis var förbjudet ;)

2009-02-01 @ 18:00:22
URL: http://naddiegoespublic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0