Nu har jag tid...

gick jätte bra att bada idag med erika och miliam, jimmy badade ej han tog kort och allt =).
Ska få bilderna av erika någon dag =).
Vi badade ca i 2timmar?.. Vincent och miliam hade jätte roligt  såg ut så iallafall hehe. men dom kanske tänker vad fan så tråkigt haha. vem vet?.
Efter badet tog vi en fika för vi ville inte gå ut direkt med barnen efter som dom kan vara blöta och så.
När vi kom hem så kom johan efter typ 2min hehe. och då frågade lotta om jag ville med och handla med pappa och jag sa ja =).
Så tog med vincent och gick till pappa. vi handlade på maxi köpte välling och sånt smått =).
Efter vi kom hem så fråga jag jenny om hon ville köra till laholm och köpa pizza efter som verken jag eller johan orkade laga mat hehe. så det blev pizza :D
var ju även elak mot Erika också haha sa åååh vad gott det skulle vara med pizza haha så hon vart väl med sugen på det ikväll så hon köpte med ahha.
Så har min dag varit =). en helt underbar dag =).

Vincent vakande typ vid 9 idag tror jag det var? sen somnade han precis när vi skulle hoppa av bussen till simhallen sov ca 10min där, och hem somnade han också precis när vi skulle gå ut så vaknade han när vikom hem =). så han har sovit ca 20min på hela dagen och är fortfarande uppe haha. så han sover nog gått inatt. min store pojke =) <3
Ska hem till pappa imorgon och äta smörgåstårta mumma! :D
Ska vara social nu sov gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0