Min dag....

Vid 1 så kom jenny hit och vi packade klart badkläder och fixade tvätten =).
När vi var halvvägs till badhuset gissa vem som somnade ? jo min älskade son =). Så vi åkte till maxi och handlade och hade oss =). Träffade en väns pappa där =) Ellans pappa =) Vi pratade hur hon hade det i Australien har varit rätt så rädd när man har hört om branden där och så men dom hade ju inte sett någon brand där dom var som tur var, så nu får den sluta brinna tycker jag. =).
Ellans bror sja bli pappa och barnet är beräknat tills imorgon =). hoppas allt går bra, men det tror jag =).
Tillbaka till badet =). Tyvärr har dom ju inte fått igång den minsta bassängen än så vi fick bada i den mellan gick ju bra det med =) vincent fick ju leka med dom stora barnen =) hehe.
Vi gick upp vid 4 och så stod vi och duschade till 5.Och jag trodde typ klockan var 4 så jag sa till jenny att vi kan ju ta en fika och så efter som vi skulle äta pizza =) vi delade en familjepizza =). vi orkade halva hehe.
Vincent somnade på vägen hem till klockan var halv 9 hehe. nu ligger och halv sover så ska strax också lägga mig.
Man blir trött av att bada.
Jag pratade även dom på simhallen om babysim men det hade redan gått halva terminen men kan man ha termin på babysim? Alla barn är j inte födda samtidigt på året? förståd inte riktigt men men.
Skulle ringa och fråga så får väl göra det..
Det är ju rätt bra att han blir vatten van och allt det dära =).
Vincent älskar verkligen att bubbla hehe han riktigt njuter där =).
Pappa skulle ju egentligen hängt upp tavlor här idag men efter som han har blivit jätte förkyld så ville vi inte smitta ner vincent så vi väntade lite med det.
Längtar till den 20 då man får pengar haha är helt fattig fast månaden precis har börjat men har ju bara fått 1050 nu i 3månader och det kommer man ju inte långt på i denna värld. Massa blöjor,mat, jaa allt kostar.
Nee nu ska jag läsa lite bloggar och så sen sova.
Så sov gott

Kommentarer
Postat av: karolina

kul =) jaa! bra att ellan är ok, jag har också varit oroad :/ brabra =)

2009-02-11 @ 14:01:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0