Min dag

Vaknade av att johan gick upp han försökte vara tyst men han ramlade på något haha.
Sen vaknade vincent men johan tog han så jag sov vidare =).
Efter det gick jag upp och lekte med vincent sen kom min syster och hennes kille emil.
Och då gick vi hem till pappa och hälsade på..
Efter det gick vi hem och spelade lite spel =).
Och vid 5åkte min älskling hem =(.
Saknar han massa
Sen kom några hit och vi hade trevligt =).
Läste även att Naddie att hennes vatten har gått. NU HOPPAS VI PÅ DET BÄSTA :D LYCKA TILL =).
Så ska vi ta en fika när jag är hos johans föräldrar =).
Nu när dom har gått så sitter jag här =).
Nee nu ska jag äta
pusspuss.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Testade du dig ngn gång?

2009-02-15 @ 23:09:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0