lägg dags

Efter en mkt händelserik dag så ska jag lägga mig :D.. är riktigt trött. Vincent är med trött så..
Imorgon är johans mamma ledig så slipper vara själv =)
Så vi få se vad vi ska göra imorgon.
Vincent har idag gått i trappa. eller aah baby gått i trappan =))
Och stått själv två långa stunder
Han älskar verkligen att gå i trappan så vi ska köpa en grind som vi ska ha här.
Behöver ju inte någon hemma så.
Men nu vill johan att vi ska se film och så men lär somna till filmen efter som jag inte fick så mkt sömn inatt.
Så uppdatera mer imorgon

Föresten säg några förslag vad man kan skriva om här på bloggen?
Vill ni ha frågestund?..

Hm?
Aja sov gott

Kommentarer
Postat av: naddie

tycker du skriver så bra redan :D

2009-02-03 @ 10:33:10
URL: http://naddiegoespublic.blogg.se/
Postat av: purplerain

Vilken underrbart gullig liten grabb.

2009-02-03 @ 12:20:47
URL: http://www.purplerain.devote.se
Postat av: jenny

haha fråga mig inte! Jag satt i fyra timmar igår och en tjej guidade mig igenom allt, jag vet inte ens vem hon ära haha!! Det är svårt att förklara för det tar ju så lång tid att göra det men jag ska försöka göra om det så jag lär mig och så kan jag hjälpa dej med din sen om du vill... jag ska be den tjejen att skriva ner instruktionerna till mej och skicka så jag kan lära mig hhaha... jag hann få panik typ sju gånger innan jag lyckades haha

2009-02-03 @ 15:57:08
URL: http://jennyochnijazi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0