Kunde ej logga in igår

bara jag som har problem? =/.
Jag och vincent badade igår ungefär en timme.. Fick fylla på vattnet två gånger för han plaskade så mkt så allt rann ut <3
Vincent somnade direkt när jag la han i sin säng och då tog jag värm oboy och en banan och kollade på tv, efterlyst..
Hur kan man ta livet av någon? ens egen tjej för ett bråk? =/. Sen trösta hennes familj? =/ fattar inte.. Aja säger bara Människor =/.
Idag så har jag hunnit bädda sängen (gör alltid). Dammsugit (gör minst varanan dag). Och så ätit frukost =). Vincent ser så rolig ut när man dammsuger hehe kryper runt och skriker haha. undra vad han säger? ...
Undra om Erika och Miliam och så klart milton (som ligger i hennes mage.) hehe.man glömmer j faktikst skriva hans namn men han Milton kommer ju faktiskt också hit. (han ska  heta så va?).
Om dom nu kommer så blir Vincent jätte glad för då har han en kompis som leker med han :D. Så hoppas =).
Undra om vincent somnar nu? eller står i sin säng och kollar på grävmaskinen?
Han står och kollar på maskinen =)
Han har Sverige tröja på sig idag som det står ZLATAN på :D hehe. Och ett par jeans Min snygging är han =). hehe.

Nu ska jag gå
Uppdatera sen kommer nog in en bild sen

Hur får man in en FILM här?. är det som man gör med bild?

Kommentarer
Postat av: Sandra [snart 2barnsmamma]

Tack så mycket!

Angående film i bloggen: du måste vara medlem på youtube och lägga in filmerna där först.

Youtube:

Om du tar fram den filmen du vill ha så till höger finns en grå ruta med två vita fält. I dom fälten finns en lång adress. Kopiera den understa länken och öppna ett nytt inlägg i din blogg. Öppna HTML knappen och klistra in där. Om du inte ser knappen "uppdatera" så får du förlänga det fönstret så dyker den upp.

2009-02-12 @ 11:28:32
URL: http://sandrastomberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0