Halva dagen har gått då.

Halva denna Onsdagsdagen har gått. Har er varit bra?
Min har varit lite upp och ner faktiskt. Vincent har varit en del gnällig idag. han har velat sitta i mitt knä hela dagen,
och själv klart kollat på grävmaskinen här ute =).
Haha dom har ju pauser hela tiden, inte konstigt att dom aldrig blir färdiga.
Undra vad man ska hitta på nu när vincent sover...
Ska dammsuga sen i allafall =). Idag blir det isterband stuvadpotatis med dill i, det är mymma <3

Nu ska jag se på tv.
puss så länge

Kommentarer
Postat av: Marielle

Haha nja, han sa att jag skulle få igen =P, men än har han inte gjort nått HAHA

2009-02-11 @ 15:53:40
URL: http://baabiiisch.blogg.se/
Postat av: Elena

hej fyra stora hyllor bara rasade.

tur att inget barn hamnade under dom.. =(

2009-02-11 @ 22:40:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0