Grattis :D

Min kusin har blivit pappa för andra gången.
Grattis jonas (min kusin) och grattis ulrika =).
Dom fick en liten kille :D. Har nt sett han än.

Idag ska jag ringa barnmorskan och allt det dära ;P haha.
Hm sen vet jag nt vad jag ska göra. skulle egentligen badat idag men vincent är dunder förkyld stackaren..
Igår blev det ingen uppdatering sov nästan hela dagen haha.
Just nu leker vincent eller kasnke ska säga städar? haha han kastar ut filmerna och ha det roligt,
Hm erika kasnke skulle komma hit snabbt idag om hon mår bra :D roligt roligt, hm kasnke ska till halmstad och hämta vagnen och sen ta med den ner till malmö för det var där jag köpte den och så haha.
Nee nu blir det frukost...


Kommentarer
Postat av: Sandra [snart 2barnsmamma]

Åh är lillkillen förkyld, stackarn.

SÅ jobbigt när dom små är sjuka ju .. hoppas att han kryar på sig snabbt! :)

2009-02-23 @ 17:22:53
URL: http://sandrastomberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0