God morgon

ahh det har det varit ett tag nu, vincent har stortsätt varit vaken hela natten och jag har ont i huvudet nu och inatt så man ville ju bara sova =( men men så är det ibland.
Fick en fråga innan om jag testade mig igår och ja det gjorde jag. Det visade negativt.
Så nu väntar jag på att få mensen annars blir det att gå till barnmorska och undersöka.
idag vet jag inte alls vad jag ska göra är ju inget fint väder ute  =(. Ska ju vara sol och allt :D.
Ska väl plugga till körkortet idag ska ha det innan jag fyller år. November.. tror ni jag klarar det? Hoppas verkligen det. För om jag har en till i magen så måste jag ju ha annars funkar det inte haha, sen ska jag spara ihop till en bil. Aja nog om det.
Nu är vincent lite gnällig tror han är trött.
Uppdatera väl sen

Kommentarer
Postat av: Corina

aa okey :) nej jag har ingen aning, hörde att man kunde det innan, men jag ska höra med de på familjecentralen om de vet :)

Jätte fin blogg föresten!! :D

2009-02-16 @ 10:22:51
URL: http://reachyourelimit.blogg.se/
Postat av: Corina

tack, jo då det har jag :) själv?

2009-02-16 @ 14:17:21
URL: http://reachyourelimit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0