fy tusan

vad pigg jag är :D
Ringde johans moster och frågade om hon kunde ta hand om vincent ett tag efter som jag var jätte trött och ska vara uppe länge imorgon. och det gjorde hon så jag gick ner och fixade sakerna till han och så. sen sa hejdå till han sen gick jag och la miig sov till ca halv 12 =) underbart. sen dess har jag ätit frukost och duschat. efter som vi ska ut och bowla ikväll :D
och snart kommer nyvagnen hit :D.
köpte en Carena svart =).
Med allt kostar den 3500kr. alltså sparade vi 2000kr
Visst det kanske är förtidigt att köpa men det är inte ofta man får sånt erbjudande.
Och så satte vi upp oss på söknade i kävllinge. på en 3a.
Så ska säga upp lägenheten nu så vi bara kan flytta sen.
Delvis så sparar vi pengar, och så får man lättare lägenhet när man kan flytta när som..
Nee nu saknar jag min son så ska gå dit nu.
Ha en bra dag. kommer antagligen inte uppdatera den.
Bild kommer på vagnen skulle jag tro....

Kommentarer
Postat av: naddie.

TACK för gratulationerna och komentarerna i samband med våran prinsessans födelse!







KRAM naddie och lillsessan Ariella

2009-02-27 @ 16:24:48
URL: http://naddiegoespublic.blogg.se/
Postat av: Majkie - hockeyfru och hemmafru

Gokväll! :)

2009-02-27 @ 16:38:38
URL: http://thisismikaela.blogg.se/
Postat av: jenny

HAHA du som skulle bo länge i veinge så du målade om hela lägenheten.. så länge varade det haha du är rolig du :D Hoppas allt går bra och att du mår bra!! Vi måste skriva mer till varandra så vi håller koll på vad som händer :D Mamma tackade för gratulationen :D

2009-02-28 @ 12:33:00
URL: http://jennyochnijazi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0