Förlåt...

Vi åkte hem till farmor i lördes för min kusin som fyllde år var där.
Tim han blev 5år stora killen =).
Han och vincent lekte mycket ihop och när vincent skulle ha välling så skulle ju han med ha det hehe.
Och så kitlade tim vincent så han började skratta hehe., Tim va rädd för vincent innan eller lite mer blyg men det verkade gått över.. Tim kallade även vincent sixten innan haha men nu kan han säga vincent =).
Vi kom hem vid 10 på kvällen och vincent somnade snabbt i bilen hem så väl hemma så blev det att ta av han utekläderna och byta blöja men han sov hela tiden så =).

Igår så gjorde jag inte något men hade absolut ingen blogg lust så förlåt.
Man kan ju inte ha det varje dag eller?
Hoppas ni läsare är kvar iallafall ska börja skärpa mig lite hehe.
Igår kom Lotta och hennes vän Erik hit vi lagade tacos det var mumma kan jag säga =).

Idag vet jag inte vad jag ska göra jag och Jenny skulle egentligen badat men hon skulle till sin kusin som ligger på sjukhuset så tyckte det var vikigare så vi får bada en annan dag =).
Jag och vincent ska snart hoppa in i duschen han får duscha idag orkar inte bada han idag så idag blir det dusch för han =).
Är fortfarande grymt sugen på pizza haha blåkullas pizza eller hur det nu stavas haha.
'
Neee nu ska jag duscha eller jag och vincent ska det :D.
uppdatera kanske senare =).


Kommentarer
Postat av: Sandra [snart 2barnsmamma]

Han är 16 månader! :)

2009-02-09 @ 12:04:59
URL: http://sandrastomberg.blogg.se/
Postat av: Erika

svar: jaa han är en redig klump nu, haha :D

jaa det får du jätte gärna göra :D

2009-02-09 @ 13:18:33
URL: http://eriikabjoorkman.blogg.se/
Postat av: Lisa

åh vilken sötnos jag ser :)

2009-02-09 @ 15:31:21
URL: http://fliza83.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0