feeeeeeeeeeel

God morgon god morgon.
Jag hade totalt fel med att det skulle bli en dålig natt, det blev en bra natt.
Som jag skrev på förra inlägget så somnade ju vincent vid 6tiden =).
Och efter det sov han till ca 12 va nog klockan?. och var vaken mindre än en halv timme och somnade om igen till 9.. ganska skönt men det var tomt på kvällen när man satt här men men.
Just nu sitter jag här och hickar haha sjukt jobbigt hållt i sig i över en kvart nu haha.
Sen så ska jag och jenny till malmö hon ska hjälpa mig att lämna in vagnen och så ;P.
Inte lätt att ha med sig två vagnar själv haha.
Men men. nu ska jag fixa mig och allt det dära nästa gång jag uppdatera är jag i Lund...
Så ha en bra dag =) puss..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0