=)

Usch så sugen jag är att shoppa behöver nya jeans!. Någon som vill följa med den 20de till Halmstad? :P
Natten har varit jätte bra vincent somnade redan vid 8 efter erika och dom hade gått. Och vaknade sen 6imorse och ville ha välling och det fick han så sov vi till halv 9 gott gott efter gårdagens natt haha
Idag är det super fint väder, fast vet inte hur kallt det är?.
Men solen skinner iallafall så det är ett plus man blir så trött och nerstämd av att solen inte är uppe,
Fundera på att åka och bada idag. Efter som imorgon ska jag tvätta igen blir att tvätta sängkläder och så alltså en städ dag!. På torsdag ska vi till BVC längtar som tusan hehe. och efter det så åker vi till johan efter som hans moster fyller år, Men vi får se med badandet efter som vincent är förkyld =(, kanske inte så bra att ha han i simhallen då?.
Och på lördag ska jag till min kusin som fyller år. =). Bara jag och johan som ska dit här ifrån. haha. Men men har ju inget annat för mig..
Nu ska jag nog äta frukost sen duscha eller jag duschar när vincent har somnat hehe han kan ju inte vara vaken själv haha skulle nog inte funkat så bra..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0