Bra dag... dålig natt?

Ahh
Det har varit en bra dag. började dagen med att äta frukost. och efter det blev det dammsugning.
Skulle ju egentligen hem till johan så, men nej det blev det inte.
Stannade hemma istället =).
Men jag åkte in till laholm och träffade marielle =) var trevligt länge sen.
Vi åt först mat efter som sakerna vi skulle göra öppnade 1 och vi kom in klockan 12.
Sen efter det gick vi in till skolan och kollade.Alla kollade på oss haha.
Och där efter somnade vincent när vi skulle in till simhallen typiskt haha. men vi klädde på oss och så sen fick jag väcka min prins =(..
menmne vi fick badat och det var skönt och roligt =), efter det tog vi bussen ner till stan haha vi var lata ;P.
Och gick till körskolan och satt där lite haha kan säga att det inte ät lätt att ha med en 10månads barn dit hhaha. så nästa gång blir dt någon som får passa han, men direkt när vi gick ut där ifrån. gissa vem som somnade? joo vincent haha.
klockan var då ca 6?.
Vi gick till torghallen och skulle handla lite men hade visst inga pengar på kortet?.. något är fel efter som jag hade 800innan idag? ska kolla upp det imorgon.
Men imorgon åker jag hem till johan =) och är där till måndag.
Så vincent har alltså sovit från klockan 6 haha. han är vaken nu så får väl en jobbig natt? hhaha menmen han kan ju nt vara uppe själv ;P
Ska leka med han nu så han blir trött haha
så sov gott =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0