blev massa.

Lotta och hennes vän erika kom vid 12 tiden vi åkte till stranden och gick lite, kan ju meddela att det inte är lätt att gå med en barnvagn på lössand hehe.
Efter det så åkte vi till stan och där träffade vi eriks vän Ylva och hennes pojkvän Kenny. Ylva bor i stockholm annars och kenny i halmstad.
Vi handlade lite mat och så. och dom några cider. efter som jag inte dricker så köpte jag ej sånt skit haha.
Vi åkte sen hem till min pappa allihopa och gjorde lasange massa mumma på den =).
Efter det så åkte vi hem till mig och spelade wii och hade allmänt trevligt =).
Dom åkte nyss efter som att min syster skulle jobba imorgon och jag skulle vara pigg imorgon när vincent vakna =).
Så ska strax krypa ner i sängen och sova ska bli skönt =)
Så får väl säga att jag har haft en toppen dag så ska bli skönt med sömn nu sov gott =)

Kommentarer
Postat av: naddie.

men ingen bebis blev det idag heller :(



jag som hoppades på din gissning!



kram

2009-02-10 @ 00:19:45
URL: http://naddiegoespublic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0