Wiiii

De blir en, tjej eller kille något av det iallafall, vi får se den 1maj för då har jag BF, (självklart kan h*n kommer senare och tidigare),  Men både jag och johan tror kille, har vi trott hela tiden =), men vi får se,
Kommer antagligen upp en bild snart, måste bara hitta sladden, :P,
Allt såg jätte bra ut, och hon va verkligen super trevlig :D,
Fick en riktig häftig bild, h*n vände huvudet mot oss och tog upp handen (precis som h*n vinkade),

Efter det gick vi och åt lite, och sen åke johan och jobbade =(, Men elena som va urgullig och passade vincent sålänge vi var på UL, vi gick ner till stan, köpte en del grejer, tomtekläder, shorta med slips, och en mössa till vincent, till bebisen blev det en pyamas =), La undan emil tröja till imorgon, både till vincent och bebisen, så dem ska ha samma på kort (alltså på webbisar), 

När vi gick hem så började det snöa vincent blev lite rädd =(, men gick över,

 nu ska jag äta,

Köpte även julklapp från mig och vincent till johan :D,  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0