otur idag?

Idag när jag skulle lämna vincent så märkte jag att det va iskallt ute!, och min mage har växt såkan typ inte ha tjocktröja och vinterjacka. så fick ta vinterjacka bara. så va super kallt. och inte nog med det, när jag väl va hemma igen så insåg jag att jag hade glömt mina nycklar i vincentvagn som står på dagis. så fick gå tillbaka hela vägen.  (tar ca 30min att gå till vincent dagis) så fick en timmes extra promenad, hade de inte varit så sattans kallt ute så hade de varit okej.

Så kom lagom hem till våra bästa år började. så satt och kollade på de och åt macka =),
 
Just nu snöar det som bara den. och ska strax städa det sista innan jag går och hämtar min älskade son<3
Alltid när jag sitter ner så känner man små sparkar, hur mysigt som helst, känns typ som man blir kittlad :P haha.

Nu ska jag äta, sen städa. och sen ut i kylan och hämta han. Imorgon är det sista dagen innan jullov för vincent, Och jag hoppas vi snart får plats på rinnebäcksdagis =). (då tar det bara 3min att gå) .

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jobbigt att inte kunna stänga jackan men det e värt det=) Hur många timmar e Vincent på dagis? Tycker han det e kul? Det e jätte kul att du har börjat skriva så mycket=)Jag vill oxå ha en liten bebis men min kille vill inte=(

2009-12-16 @ 13:41:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0