nuså :D

Nu har snön lagt sig här =), äntligen har bara snöat men tinat bort direkt =(. men nu äntligen har det stannat, får gå upp lite tidigare imorgon så vi tar det lungt till dagis så vi inte ramlar och slår oss, det vill vi ju inte.

När johan och emil kom hem hade jag gjort mat, kotlett och pommes, (dock blev kotletterna jätte äckliga :P) haha. så det blev pommes bara, men vi hade inte så mkt som jag trodde så fick koka lite pasta med, och det åt vincent en hel tallrik med =), så blev badet för han sen efter som hela han blev ner kladdad :P haha.

Sen kollade jag och vincent på tv, och nu fundera jag på att borsta våra tänder och lägga oss,
Låter jätte skönt.!, <3

Har haft riktigt ont i slutet av ryggen hela dagen, kan knappt inte gå ibland, kan inte sitta förlänge heller. =(
Så får nog ta och ringa barnmorskan imorgon och se om hon kan kolla på det,
Imorgon är det ju sista dagen för vincent innan det är jullov för han =), sen börjar han igen den 11januari, =),

tänk er när vi smäller alla raketer och så på nyår då är det bara 4månader kvar till BF, det går fort!

trygg-hansa är helt konstiga, dem ringde nyss och sa att vi har ju barnförsäkring på vincent, och jag har tecknat gravidförsäkring, (täcker både mig och bebisen från v 26). men så sa dom att jag bör ha en annan försäkring på mig själv :P, så sa jag det har jag ju redan, så läste han att jag hade det, haha kolla man inte upp det innan man ringer?:P.

 (kolla där använde han napp)
gammal bild men lika fin som alltid <3

Kommentarer
Postat av: Sara - Alicias mamma

Jag är beräknad till den 20/2 du då? :)

2009-12-17 @ 09:00:38
URL: http://saralovdahl.blogg.se/
Postat av: froidan

Ah okej, men då får du mejla mig då!

2009-12-17 @ 10:18:22
URL: http://froidans.blogg.se/
Postat av: Sara - Alicias mamma

Okej halvtid avklarad då :)

2009-12-17 @ 11:40:11
URL: http://saralovdahl.blogg.se/
Postat av: mia - 17år och blivande tvåbarnsmamma!<3

Det skulle man kunna göra ja, Men vi äter nästan bara stekt mat hemma. Och Williams bvc-sköterska sa att stekt mat inte är bra för barn, utan att man hellst ska ge dem kokt mat så mycket det bara går.

Så de är lite enklare med att bara köra på med burkmat! :P



//kram, Mia

2009-12-17 @ 13:43:11
URL: http://snuttegubbe.blogg.se/
Postat av: jenny

Gud så söt-- Jag är ledsen att jag aldrig skriver till dej men jag är sjukt dålig på att läsa andras bloggar. jag hinner verkligen inte.. Jag känner att jag knappast hinner blogga själv.... men jag ska verkligen försöka bättra mig och följa din blogg och kommentera.. det lovar jag.. Hoppas allt är bra med dej och bebisen och vincent.... kom och hälsa på oss snart!! Puss

2009-12-17 @ 22:07:34
URL: http://jennyochnijazi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0