Nu ska vi nog ha en frågestund

Nu är det väl dax för frågestund =),
Vill ha minst 5frågor för lägga ut dom annars är det inte lönt annser jag,
Det är bara att fråga vad ni vill, Ni får svaren på torsdag =),
Ni ska ställa frågorna på detta inlägg!





Nu ska jag gå och hämta min son som jag saknar, han e ju på dagis första dagen han är där helt själv hela dagen :D,
Här är så tyst utan han =(, vad gjorde man innan man fick barn? :P,
Lämnade aldrig in vagnen idag, efter som jag ska möta marielle i malmö på fredag så lämnar jag den då,
Har även börjat känna bebisen rätt mkt nu :D, känns så mysigt, att jag missade det med vincent :P,
Medans vincent har varit på dagis så har jag kollat på Våra bästa år, käkat godis, och kollat på andra avenyn och ätit pasta, alltså tagit det lungt, skulle egentligen behövt sova men det hann jag inte, vi var riktigt trötta imorse när vi skulle upp haha, men vi kom upp 8:10 och dagis börjar 9 :P
Nu hoppas jag att dagiset gått bra och han har ätit, och sovit.

Uppdatera kankse mer sen, ska ta kort med johans mobil så ni får bilder,

Vill någon hjälpa mig med design?, ändra datum på Bf, och bilder?


Kommentarer
Postat av: Emma

har du någon ultraljudsbild på bebisen i magen? :)

2009-12-08 @ 15:27:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0