Nu är det slut!

Nu är det slut på handlandet, tills den 27mars =),

Vi köpte ju som sagt en digitalkamera men glömde köpa minnes kort så blev att vi åkte in och köpte det,
Men det blev lite mer,

En sak var till mormor/farmor och min syster, =),

Kläder till vincent (är ju mest tjejkläder på rea tycker jag!)

Någon Wii grej

Julgrejer till nästa år,

Och självklart Godis! :D,

Nu håller vi på att tvätta lite kläder, =), efter som vi ska till pappa och lotta så måste vi tvätta och städa innan vi åker, och så håller jag på att packa.

Ska se om jag får tag på Jenny B så jag äntligen får träffa Elijaz och så han får sin present vi köpt till han, =).

Jag och johan har diskuterat två namn idag med.

Tjejnamn: Nowa

Killnamn: belial

Vi båda fastnade för dem =), hehe,
Kommer antagligen ingen mer uppdatering förrens vi kommer hem den 3Januari tror jag det blir.

Så gott nytt år på er.



Kommentarer
Postat av: I huvudet på en 18 årig mamma

ja han har gått ner med fötterna först i snart ett år :)

men jag är rädd att han inte väcker mig när han vaknar :O vad som helst kan ju hända om han inte gör det :S

2010-01-02 @ 11:08:19
URL: http://niicol3e.blogg.se/tillfallig

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0