Malmö

Idag åkte jag och vincent till malmö för att träffa marielle :D,, hennes mamma va också med :D,
Vi träffades i malmö och vi började med att äta efter som marielle skulle på arbetsinterljuv (stavas de så), så vi hoppas de går bra :D,
Medan hon va där inne gick jag och fixade vincent vagn och det blev bra :D, dom sydde ihop det och så, efter det gick jag runt lite medans jag väntade på sms av marielle att hon va klar, hittade lite kläder till bebisen och vincent, vrf ska det vara så dyrt med kläder? =/,Efter som Johan och Emil äter med jobbet (julbord) så gick jag och vincent innom sibylla, så himla tråkigt att laga mat till bara sig själv.

Här är kläderna jag vill ha en del iallafall:


Till vincent:


Till bebisen:



Det kan både tjej och kille ha?


Kommentarer
Postat av: Anonym

De till bebisen är ju lite killiga :P

2009-12-11 @ 21:55:00
Postat av: Myran

Jag tycker absolut både en pojke & flicka kan ha det! Om man nu vill ha det "tjejigare", så kan man ju ha ett par rosa eller lila byxor till! =)

2009-12-17 @ 11:40:27
URL: http://zebramyran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0