har inte så mkt att säga?

Nepp, som ni läste precis så har jag inte så mkt att säga,

Lämnade vincent på dagis klockan 9,i snö efter som dom inte hade skottat (stavning?), så va himla tung med vagnen kan jag lova er!,
När jag kom hem så gjorde jag värm oboy :D, gott gott, sen åkte jag ner till källaren och städade i vårt förråd, och letade upp johans vinterskor och kollade vad vi har för bebisen där nere, vi har 2bilstolar, Badgrejer, Musikspelare (sån man har på sängen), och så har vi syskonvagnen där =),
Vi hade 4stycken tomma kartonger där lite onödigt?, så nu kan vi iallafall gå in i förrådet =),

Vid halv 1 så möte jag emma utanför henne, och vi gick och hämtade vincent, stackaren låg och sov =(, så väckte han men han blev glad när han såg mig :D,

Gick till öppnaförskolan =), mysigt va där, julsånger, julfika och bra sällskap =), Vi ska även dit imorgon, samma sak händer då :D,

Nu ska jag börja med mat :D, skriver nog inte mer idag, så ha en bra kväll =)

Kommentarer
Postat av: Sara - Alicias mamma

Okej, ja jag tyckte att tiden började stanna upp vid vecka 28.. :P

2009-12-17 @ 18:01:58
URL: http://saralovdahl.blogg.se/
Postat av: mia - 17år och blivande tvåbarnsmamma!<3

Okej.



Ne jag har ingen aning. Det var Williams bvc-sköterska som sa att stekt mat för små barn inte var bra. Det är därför jag bara köper barnmatburkar. hehe.



//kram, Mia

2009-12-17 @ 20:10:32
URL: http://snuttegubbe.blogg.se/
Postat av: Sara, Mamma till Joline <3

Sv: okej, vad skönt att ni slipper det! :) Jag kännerm ig dålig som lämnar mitt barnp å dagis, men jag vet att alla gör det och det är normalt så det går nog bra :)

2009-12-17 @ 20:23:21
URL: http://saraelinmarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0