=)

Pantade alla flaskor vi hade hemma, när jag ändå skulle hämta vincent, 80kr blev det =),
Johan och emil jobbar över idag, vet inte hur länge det blir. får se om jag och vincent ska äta själva eller om dom med ska ha, johan skulle skicka sen =),
Dagiset hade gått jätte bra <3 idag sprang han fram till mig och kramade och pussade mig :D:D, <3 Mamma älskar dig så mkt.

Försökringskassan e riktigt konstiga!

Först säger dom att jag får pengar till den 30dec, och idag fick jag brev att jag bara hade till den 23nov?.
Ska be johan ringa och kolla om han har dagar kvar så kan han förra över det till mig =),
tror inte jag kan ringa för han?

Fick en kommentar som jag tänkt svara på:

Jobbigt att inte kunna stänga jackan men det e värt det=) Hur många timmar e Vincent på dagis? Tycker han det e kul? Det e jätte kul att du har börjat skriva så mycket=)Jag vill oxå ha en liten bebis men min kille vill inte=(.

svar: Det e riktigt jobbigt, men vi ska titta på mellandagsrean =), Och det e helt klart värt det =),
Vincent går 15timmar per vecka, (efter som jag går hemma får han inte ha mer), Det verkar som han tycker om att vara där, och dem som jobbar där säger att han e glad och så där. (förutom när jag lämnar han),
Hehe aaah, men det gäller att folk kommentera så man har suget att skriva =). Ojdå. hur gammal är du och din kille?. =) Det fixar sig ska du se, båda måste ju vara med på att skaffa barn. (om nu inget oplanerat händer).
Hoppas du blir nöjd med svaret =)

Kommentarer
Postat av: mia - 17år och blivande tvåbarnsmamma!<3

Jag köper endast burkmat till william, för jag är verkligen ur-usel i köket! Så där går de åt en hel del pengar, sen blir det välling och blöjor.

Själva maten och blöjorna går åt på 1500kr i månaden till William.

Sen om han ska nya kläder blir de betydligt mer pengar jag lägger ut på honom.

Kläder till små barn är ju fan skit dyra!

En liten t-shirt kostar runt 70spänn.. Dyrt!

Förstår inte varför de ska vara så dyrt med barn kläder, de är ju inte mycket tyg det handlar om! :S



//kram, Mia

2009-12-16 @ 18:07:10
URL: http://snuttegubbe.blogg.se/
Postat av: Sara - Alicias mamma

Vilken sötnosar ni har där!

Ser att du med är gravid, vad roligt grattis! :)

2009-12-16 @ 18:26:24
URL: http://saralovdahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0