Blod =(

När jag lämnade vincent på dagis idag, så vinkade han hejdå och gav mig en puss och en kram och gick in och lekte <3, Jag gick och händlade lite mat och så, =), när jag kom hem vid 10gjorde jag mig en macka och åt, sen kollade jag på våra bästa år, och somnade gott till halv 1 :D, gjorde lite mat till mig och gick och hämtade min buse :D,
Men när jag kom dit så lekte han så fint, och ville först inte men när jag satte mig i hallen så kom han full fart och kramade mig och hämtade sina skor :D, Han hade ätit massa mat idag :D, bra det, och sov över en timme idag med <3,

Men när vi skulle hem så hade han lite bråttom, och ramlade och slog i läppen, så det började blöda =(, och nu har han fått fläskläpp =(, men det går över snart hoppas ja.
Snart kommer johan hem, han hjälpte sin pappa med bära in en soffa, och så handlar dom sista julklappen till vincent, :D, Vi ska även få vår julklapp idag, vitrinskåp (stavas de så?)

Hm nu har jag inte så mkt mer att skriva, så vi får se om det kommer en uppdatering sen, :P


Kommentarer
Postat av: Erika - 18år - Miliam & Miltons mamma<3

ja och vi hade inte en tanke på att "nu ska vi försöka göra bebis" :P Utan vi hade bara lite kul den kvällemn ;P

2009-12-10 @ 12:23:24
URL: http://eriikabjoorkman.blogg.se/
Postat av: Sara, Mamma till Joline <3

Sv: men neje, ingen av dom höll ändå kontakten :P

2009-12-10 @ 22:00:29
URL: http://saraelinmarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0