<3<3

I helgen har vi inte gjort så mkt, johan va ute i lördes och spelade biljard (jag stannade hemma efter som jag var jätte trött och hade ont i ryggen) =(, så då satt jag här själv efter som vincent somnade redan halv 7, och sov fram till kllockan 9, Igår började Vi  med att äta frukost, sen började bygga på vitinskåpet, blev jätte bra, men tog också 6h att bygga ihop. efter som vincent ville så  gärna hjälpa till, :P, men upp kom den, 
Och idag ska jag ringa ett samtal för vi har fått en påminelse på en räkning vi har betalat. ?. 

Uträkning utgår från dagens datum: Mån 14 dec 2009.
Din graviditet startade Sön 26 jul 2009.
Din menscykel är ca 28 dagar
Du blev gravid ungefär Sön 9 aug 2009 (ägglossningen).
 
Du är på dag 142 av 280. (50,7%).
Du är i vecka 21.
Du har gått 20 fulla veckor och 1 full dag (v20+1).
Du är i 5:e kalendermånaden.
Du är i 6:e graviditetsmånaden (lunarmånaden). [Läs mer här]
Du är i trimester två.
Beräknat förlossningsdatum Lör 1 maj 2010
Du har 138 dagar kvar till beräknad förlossning


Det går framåt :D 

Kommentarer
Postat av: mia - 17år och blivande tvåbarnsmamma!<3

Ja det har vi.

Vi ska ha en syskonvagn på bredden som vi ska beställa från Danmark! :D

Fast säger inte vilken det är, de blir en överaskning sen när bebisen kommit :).´



Vilken ska ni ha?



kram, Mia

2009-12-14 @ 22:40:37
URL: http://snuttegubbe.blogg.se/
Postat av: mia - 17år och blivande tvåbarnsmamma!<3

Aha okej! :).



Jodå det känns super bra, vet att jag tog rätt beslut om att behålla bebisen! :).



//kram, Mia

2009-12-15 @ 10:39:43
URL: http://snuttegubbe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0