1 Dec

Det betyder att imorgon den 2Dec får vi se vår bebis <3, andra gången för mig, men första gången för johan =), vincent får inte vara med där inne så han får se bilder på lillebror/syster =),

Idag gick jag ifrån dagis klockan 09,45 och kom tillbaka efter lunch 11.30, allt hade gått jätte bra,  så nu va han färdig inskolad!, Han somnade direkt när vi gick från dagiset, alltså efter maten, vi gick och handlade lite, vi ska ha pasta och köttfärsås ikväll, men jag va så hungrig så gick till ett cafe som hade otroligt goda mackor! så där kommer jag äta fler gånger,

Hm I lördes så plockade vi fram julgrejerna, och byte gardiner mm, alltså en städ dag, =), så nu har vi jul här, :D
Söndes va det julskyltning, den sög verkligen i Malmö, lund va lite bättre faktiskt,  Just det min syster kom i lördes med =),
Och igår så va det ju dagis igen, både jag och vincent va riktigt trötta, men vi kom upp iallafall haha, Sen efter dagis 11,00 åt vi på sibylla med min syster, sen hämtade jag och vincent ut lite julklappar som vi ska slå in idag =), Har bara till johan och min syster kvar :D, och köpa hem vincents grej =), 

Ska kolla på andra avenyn nu, efter som jag ska se jag vill bli stjärna och dem går samma tid :P,

Nu blev det nog blöjbyte,

Kommentarer
Postat av: jenny

åh va roligt.. lycka till på Ul hoppas ni får fina bilder på den lilla!! Va roligt :D jag älskade verkligena att gå på UL :D

2009-12-02 @ 00:10:51
URL: http://jennyochnijazi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0