vet inte vad jag ska ha för text här!

Nu vilar vincent middag, (sen middag jag vet) men han vägrade innan så nu har han sovit i ca 2timmar haha, jag somnade med han, men vaknade till när johan kom hem, 
Gick upp, och det visade sig att johan hade köpt Non stop till mig, GOTT GOTT,
Innan idag har vi inte gjort så mycket, vi har tvätt, städat lite och ätit, vincent åt en hel pan pizza! haha,
Vincent vägrar äta frukost gör era barn det med?
Hmm sen fick han springa lite naken efter som han är lite röd på rumpan, och så självklart kissade han och bajsade haha men han va så glad och sprang runder  haha. han trivs att vara utan blöja!,

Hmm vi ska snart börja med mat, stekt potatis med kotlett :D, gott
Nee nu ska jag gå och äta mitt godis


Kommentarer
Postat av: Erika - Miliam & Miltons mamma<3-

Hehe Miliam ÄLSKAR frukost ;) Fast det ärkanske inte så förvånande? ;)

2009-08-31 @ 21:19:51
URL: http://eriikabjoorkman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0