Två frågor till er med barn!

Johans syster sov över här =), Så när vi vaknade i morse runt 10tiden så gjorde vi frukost, Letade efter mina glasögon men finns absolut ingen stans!,
Men vi gick med Josse till tågstationen (efter som det är lite svårt att hitta), Så skulle vi handla lite mat,
men så kom Figge och Linda, Och dom körde oss till centerSyd (ni som inte vet så är det stort köpcenter) vi gick in på maxi och handlade mat , (mkt kött) efter som dom har inte så mkt urval här i kävlinge,så pengarna försvann, Men nu är frysen full, så vi klarar oss ett bra tag!,
Vi ska köpa blöjor till vincent med,
Innan vi möte figge och Linda så köpte vi en mjukglass och jag lovar det var flera getingar som satte sig på glassen, så vi slängde den snabbt också!,
Vill ju inte att någon av oss ska få getingstick, absolut inte vincent!,
Sen ska jag sälja denna vagn jag har nu, vill ha en annan haha, men jag lovar får jag den jag verkligen vill ha så håller jag mig till den, tills den är farlig för vincent och bebisen!, dom ska ju dela enkelvagnen, men har även en syskonvagn,
Sen ska vi ta hit vincent andra säng, så får se om han vill sova i den!,

Har två fråga till er med barn,
Vilken barnvagn har ni ?
Och vilken Bilstol?





den vill jag ha, annars den i speedblue. om ni vet vilken det e?,

Aja nu ska leka med min son :D,


Kommentarer
Postat av: sanna

Har brio kombi, fast det vet du ju.. den blåa :D

den är en DRÖM att ha! Leo ligger så himla bra i den. Sen tar man bara ur hårdliften och det blir en sittvagn.. man kan köra den från två håll med då handtaget går att vända :) nackdelen är att den är en aning dyr.

Som bilstol har vi acta graco :) skitbra!

2009-08-09 @ 19:43:07
URL: http://sannahyden.blogspot.com
Postat av: Sandra

Som syskonvagn har vi babytravel syskonjogger o som enkelvagn har vi emmaljunga scooter. Bilbarnstol, orsa finland o acta graco

2009-08-09 @ 21:45:26
Postat av: Anonym

Emmaljunga och acta graco :P

2009-08-09 @ 22:40:53
Postat av: Emma

JA men visst:D!

dock blir den nog inte lika fin som den du har nu"/,

är ju amatör, så du vet det. men jag gör det mer än gärna=D

maila mig nu om hur du vill den sak se ut, och ta med alla punkterna på det inlägget du kommenterade hos mig:) så kan jag nog fixa den ikv:)

2009-08-10 @ 18:33:05
URL: http://litenloppa.blogg.se/
Postat av: Erica - Mamma till Neo <3

En Emmaljunga vagn har vi till Neo :) dom är super bra!

2009-08-11 @ 13:45:39
URL: http://ericaslife.blogg.se/
Postat av: Emelie

Vi har en emmaljunga scooter och en esprit vagn. Jag har hunnit ha hela sju vagnar till min dotter, men barnvagnar är ett litet intresse jag har=) vi har en britax barnstol, den är toppen=)

2009-08-11 @ 14:10:07
URL: http://emeliiewallin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0