Trött =/

Idag vaknade vincent först vid 8tiden men, jag gick upp och gjorde lite välling så somnade han om till halv 10, det var riktigt skönt,
Är verkligen trött hela tiden hur mycket jag än sover! jobbigt, men jag vet ju varför jag är det med så, och tror ni också vet det.
Hm idag kommer min syster Lotta hit :D, ska bli roligt tror Emil kommer imorgon efter som han slutar så sent, :D,
Men vi har inte en aning vad vi ska göra för ingen av oss har pengar haha,
Har fått bud på vagnen :D,  så nu ska jag köpa en till vagn när jag har fått pengar av den som vinner ;P,
Men blir att köpa en beg skulle jag tro, annars så ska jag ha en emmaljunga som är 2010, hört att dom har sjuk fina färger! :D, haha, men beror ju på vad den kommer kosta också självklart!,

Vad ska ni hitta på idag?,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0