Nu har jag data och tid :D

Förlåt för en dålig uppdatering,
Vi åkte hem till johans moster och mormor för kräftskiva, på lördagen, men efter som både jag och johan var sjuka somnade vi där och fick sova kvar, tack,
 
sen fick johan för sig att vi skulle sova där på söndag till måndag med så det gjorde vi,
johan stannade hemma på måndagen efter som han fortfarande var sjuk men inte så jätte sjuk, men vi åkte till malmö och hämtade vagnen :D, jätte glad,
sen så åkte vi hem till kävlinge där jag började packa saker, efter som dessan och ellan skulle hämta mig på Tisdagen för jag skulle hem till pappa,
Så på onsdagen åkte jag och jenny till marielle som fyller år grattis, vi gav henne ett armband,
Jag och jenny åt även pizza på kvällen gott gott, vincent var självklart med hela dagen,
På torsdagen åkte vi till ullared, jag jenny och vincent :D, Vi åkte vid halv 10 och var där till halv 8 haha snacka om ont i bena sen ,Lotta och Emil kom vid 4tiden dit, jag hittade inte så jätte mycket kläder, men en tjocktröja, leggbyxor, och en kläning tiill mig själv. Och så byxor, och shorta till vincent, han har så mycket kläder redan, Sen blev det mest fotoramar, fotobok, fryspåsar, godis jaa lite sånt smått och gott,  Vi träffade även Sara och hennes mamma där, det var trevligt.
Sen igår så körde jenny mig hem efter som jag hade så mycket packning, tusen tack.
och så var vi på genarpsdagar, litet tivoli m.m men gick hem redan vid 9 för var så trött!
Och idag blir det att gå dit igen, sen åker vi hem imorgon, Ska bli skönt att sova i sin säng!

Kommer nog inte uppdatera mer förrens imorgon så ni får ha en bra lördagskväll :D

Glömde skriva att jag köpte första klädesplagget till bebisen i ullared :D,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0