inte sova middag?

vincent har vägrat sova middag idag =/, men tur e så gnäller han inte men jag tror han kommer somna när vi äter det brukar han göra när han inte har vilat,

När brukar era barn sova middag?

Vi kom precis hem, va och möte johan på tågstationen och handlade även hem mat, Så nu har vi det till nästa vecka själv klart får vi köpa mjölk m.m

Idag blir det kokt potatis med kassler jätte gott, efterrätt blir det kladdkaka eller persikor inte bestämt mig,
Hmm jag och vincent har bara lekt idag mysigt :D:D, 
 
Efter vi har ätit så ska jag lägga i blonda slingor i mitt hår får se om det blir bra annars får jag ju bara färga om det mörkare igen, man måste ju testa sig fram

Nee nu ska jag skala potatis roligt!

Kommentarer
Postat av: Klara

att färga sitt hår kan skada barnet, fast det beror ju mycket på vilken vecka man är i.

2009-08-20 @ 17:46:58
Postat av: Hanna o Elliot

De kan nog inte alls skada barnet. läste senast idag!



Men nu måste jag googla!

2009-08-20 @ 18:48:08
URL: http://elliotochmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0