ingen rubrik tack

Just nu har jag precis duschat lite snabbt efter som jag, lotta och emil ska på malmöfestivalen strax,
Har fönat (stavning?) Och ska strax platta håret, men vincent leker lite med den så väntar, (den har inte varit på så den är absolt inte värm!),

Ni som vet vad jag har tänk göra, jag klarar nog inte av det, men ska prata med den personen,
Hm vi ska även till banken idag och lägga in mina skattepengar :D, gött med pengar, tänk om man hade haft mkt av det :D

haha nee nu ska jag gå uppdatera mer sen


Kommentarer
Postat av: Corina

Hehe ja, det var inte så lätt alltid att ta sig fram med barnvagnen - var sjukt mycket folk speciellt när det närmade sig senare eftermiddagen/kvällen.

Vi har hade det med trevligt, fast har ätit mat för resten av månaden nu ;) Vi kom hem igår kväll! :)



2009-08-17 @ 12:40:11
URL: http://reachyourelimit.blogg.se/
Postat av: Sara - Mamma till Joline ♥

Svar: Då måste jag ju kunna ge joline det nu efter som hon är snart 8 månader :)

2009-08-17 @ 13:05:00
URL: http://saraelinmarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0