God morgon

God morgon kära läsare, sovit gott?
Det har inte jag! när johan kom hem vid 2tiden så började han snarka och jag vaknade självklart av det, störrigt, så jag gick upp och satte mig vid datan lite, och somnade igen vid 5tiden, Lagom seg.

Igår kväll hade jag trevligt, förutom att det inte va någon god mat!, jag tyckte verkligen inte det!
Stefan (johans pappa) vann sån stor toblerone som vi åt, gott gott.
Jag gick hem vid halv 11 tiden, för då började folk bli fulla, men Vincent hade somnat innan.

Senare idag så ska jag, johan och vincent åka hem, ska faktiskt bli skönt, saknar min säng haha.

Vad ska ni hitta på idag?





(här var älsklingen 1månad)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0