gjorde det igen <3

Nu har jag gjort en rolig grej, haha, Köpt en Nyavagn , blev ni chokade?
Inte jag men jag blev helt förälskad i den, underbar att köra :D,
En emmaljunga blev det denna gången haha
Får den när jag har betalat den asså den 27 :D, längtar redan

Är det någon som vill köpa en mobil?, ska sälja min nya efter som jag inte använder den Någon som vill köpa?
tänk att få 2800 kostade 3200

Finns inte en ända repa på den, efter som ja aldrig använder den!

,,,,
Där är den (fast inte den på bild)
Den är rosa, Och inte låst!
Säg till om ni vet någon som vill ha :D,
hm kanske vill ha bild på vagnen med?

 där har ni den
Fin? jaaaaaaaaaa <3

http://www.barnvagn.se/scripts/artikel.cgi?artikelnr=2798b där har ni sidan,


ska sova nu

sov gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0