Fråge stund!

Snart blir det liseberg :D längtar jätte mkt men kommer sakna min man jätte mkt <3
Är hemma hos min pappa och syster :D är trevligt trevligt
vi åker ju till gbg på tisdag och jag, erika nicole och henne vän sover med där så går vi kanske på stan och så,
vi tar bussen här ifrån 08,02 :P haha segt men men
det har inte hänt allt för mkt,
Va hemma hos johans jobba kompis igår, Miguel paula och deras son Emilo, dom va hos oss i ondes med :D,
och så träffade vi dom på Nova i tordes haha mkt träff med dom, men gör inget dom är trevliga så,
Hmm vincent har fortfrande inte somnat så ska snart ta med mig han ner och sova tror jag, fast han är ju inte trött men men, vi får se hur det blir,

Fråga vad ni vill så får ni svar :D:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0