Är så trött =(

Känner mig trött hela tiden, me det går nog över :D,
Va ju på Mammaträfffen på liseberg i tisdes det var trevligt att träffa dom ma har pratat med ett tag nu .D
Sen så sov ju jag, Erika, Nicole och barnen då., blev väldigt sent där men vi gick upp i tid och allt,
Vincent blev lite rädd i en karusell, tyckte synd om han =(,
Och så blev jag Erika Nicole AS rädda i det där spökhuset (gasten tror jag den heter?) men vi överlevde :D,

Sen i Torsdes så Åkte jag och vincent hem från pappa, hade en hel del packning om man säger så, och fårn bussen från Laholm till helsingborg och när vi väl var där så visade inte någon oss vägen!, skit sur blev man,
MEn vi kom iallafall fram, det viktigaste,
Och igår tog  vi bara det lungt haha mkt skönt:D
Idag har vi tvättat, städat, och nu är johans syster och vän här :D,

Har inte hänt så mkt annars 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0