Underbart!.

Men inatt så var min älskade son lite jobbig =/, han ville bli kliad i 3timmar haha men till slut så somnade han och vi sov  till klockan 9 vilket var skönt för mina ögon,
När vi gick upp kom Josephine (vincents faster), och vi kom på att det var första April, så vi skulle komma på något att lura johans mormor och moster med, så vi valde att ringa och säga att mitt vatten hade gått synd bara att vi inte kunde se deras minner hehe, men dom gick på det,
Hm sen har jag inte gjort något, vi har lekt och lekt ovanligt? nee, men vid ett så somnade både jag och vincent till klockan 3, så nu är jag pigg och glad hehe, Just nu leker vincent med sin farmor :D, så skönt att ha lite avlastning,
snart så kommer Johan hem :D, längtar efter han hehe, vi söker massa lägenheter men får ju inga fina =(, men men vi får vänta och se vi hoppas vi får iallafall till Juli då vår tid på den andra lägenheten går ut, annars så får vi bo här tills vi hittar något,
Nu kommer min son så ska ta hand om han,
ha en bra dag

Kommentarer
Postat av: Sanna

har du varit hos mvc än? Vilken vecka tror du att du är i nu? :)

2009-04-01 @ 16:44:02
URL: http://sannahyden.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0