Nu har jag tid att uppdatera

Blir mindre och mindre inlägg märker jag delvis för vincent blir större och är vaken mer, (han sover ca 30min på dagen),
Och det är så fint väder så vem vill sitta inne då?
Kom hem från johan idag, saknar han riktigt mycket redan, ska tvätta imorgon vitti därför jag åkte hem, och så ringde dom från en lägenhet i eslöv att vi ska titta på en lägenhet imorgon,så får åka ner imorgon igen, men åker upp igen efter som att Vincent ska på BVC på Onsdag ett årskontroll, läkarbesök,spruta, vägning och mätning blir det då längtar faktiskt tänk att veta vad han väger och hur lång han är =) hehe,
Vad har ni gjort dessa dagarna? =)

I Lördes var på på bio Boy A såg vi, den var bra så ni som inte sett den bör se den
Det var jag, johan, josse (johans syster) och kim (josse kille)
Vincent va med sin Farmor och farfar och sov med dom hela natten så det var skönt vi kom hem så sent och så vi fick sova ut det var underbart vaknade vid 11tiden tror jag det var,

Har börjat må illa lite då och då helt efter jag har ätit =(, jobbigt men bara att bita ihop,
ska faktiskt strax gå och lägga mig är så trött och vincent sover och ingen social på msn hehe,
lika bra att sova då
Idag har vi ätit mjukglass det är så gott

Så sov gott med er alla så ska jag nog kunna uppdatera imorgon om lägenheten om vi ska sattsa på den eller inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0