nehepp =/

Idag har jag tvättat :D, så ingen tvätt kvar nu fast hade bara en tvätt korg så hehe,
Sen kom min syster hit och hämtade mig och vincent och då körde vi till Eslöv för kolla på lägenheten, den var riktigt snygg allt var nytt :D, eller aah från 2007-2009 men vi tar tyvärr inte den, så vi söker fler nu, hittat en i sjöbo och en i kävlinge som jag ska ringa på imorgon så vi får se.
Och imorgon blir det BVC :D, längtar faktiskt just nu håller jag på laga mat kebab och pommes gott gott
Sen ikväll är det ju andra avenyn roliiiiiiiiiiiiigt :D, haha
Har grymt ont i ryggen idag, och hatar att äta efter som det kommer typ upp igen (oftast) men men sånt är livet ibland
MEn nu ska jag gå, uppdatera imorgon om BVC =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0