Min duktiga son <3


Vincent har lärt sig detta under ett år:

Hålla nacken själv.
Vända sig från rygg till mage
Och mage till rygg.
Åla
Krypa
ställa sig upp helt själv.
gå sidled runt saker och ting. (Måste hålla i sig).
Gå med gåvagnen
gå när man håller i han i en hand bara,
stå själv (har gjort det i ca 1min).
vågat släppa tagit och försökt gå.
sitta själv,
sätta sig själv.
hittat sina kroppsdelar,
kan plocka smulor med två fingrar,
dricka själv ur flaska/pipmugg.
tugga mat
peka och säga däää
klappa fint
klappa händerna,
losas hosta
fisa med munnen.
pussas
leka själv
dansa
säger man får jag den saken du har där så ger han det i handen
ta ut mat från munnen när han inte tycker om det eller är mätt (men tyvärr lägger han det på golvet)

har säkert glömt något men det är vad jag kommer på nu
han är så duktig min kille <3
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Idag ska vi ut och gå lite ska köpa glass med haha jätte sugen på det men det får vi vänta med
Vi grillade igår jag vincent och Jenny, fläskefile, svamp och så pommes till och såsen jag älskar haha
cream frecsh (stavning), med tahisås i jätte gott, men så fick vi sällskap av grannens hund haha dom var inte ens hemma och hunden var ute så synd om den, den var säkert hos oss i 3timmar, hur kan man låta sin hund vara ute själv när man inte vet vad den gör ens?, jaja skumma typer det där,
Vi ska inte köpa något hus/lägenhet nu för det gick inte som planerat, så vi får fortsätta leta lägenhet har ju till 30juni på oss fast då ska vi vara ute från detta stället, måste bara säga en sak laholms hem suger vi bad om en andra tjeck för vi såg att dom hade missat mycket av besikningen och det bad vi om 2dagar  efter vi flyttade in efter som man har ju bara 2veckor på sig, men tror ni dom kom? nej har fortfarande inte kommit =/, och när vi sa upplägenheten någon gång i mars tror jag det var, så skulle dom ringa mig nästa vecka för kolla om vi behöver göra något efter som vi har målat om, har diom ringt? nej och hur kan man godta städningen när det är kläder kvar? ölburkar? plastpåsar?, glad att flytta ifrån denna lägenheten eller rätta sagt laholmshem.,

Hur är era hyresvädar?

nee nu ska jag gå
Ha en bra och solig dag

Nästa vecka vill jag till halmstad länge sen jag var där, någon som vill med?

Kommentarer
Postat av: Amanda

Vad duktig han är Vincent. ^^ Och så söt!

2009-04-16 @ 18:30:20
URL: http://creyla.blogg.se/
Postat av: Amanda

Han heter Ludwig. ^^

2009-04-16 @ 19:28:31
URL: http://creyla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0