Hoppas!

Nu har jag varit och kollat på lägenheten den var jätte fin!, två toaletter (om det nu stavas så), en lekplats precis utanför, och coop granne med lägenheten, skit bra för oss som inte har körkort =),
Det var vi och 2andra som ville ha lägenheten så vi sökte den direkt, visst den var inte billig 7150, men den var 95kvadratmeter =) så den är ju stor =), 3rum men klädkammaren var så stor att det kunde vara ett rum!,

Så nu hoppas vi att vi får den, vill verkligen ha den, och då kan vi flytta in redan i nästa vecka :D, haha fast blir nog att vänta efter vincent har fyllt år, vilket han snart gör,

Idag är det änu finnare väder än igår, fast idag blir det att åka tåg, hem. och stannar där lite,
nee nu ska jag packa och så,
Ha en bra dag alla, va ute i solen så mycket som möjligt

Kommentarer
Postat av: Ture

Åh hoppas ni får den:)

2009-04-03 @ 15:27:42
URL: http://www.ture.bloggagratis.se
Postat av: Ture

Oj jag tror min förra kommentar försvann, jag kanske gjorde nåt fel?



Hur som helst: Hoppas ni får lägenheten:)



Sen har jag ny blogg (eller ny och ny, ganska ny iaf): kolla länken och så får du uppdatera dina länkar:P



Puss

2009-04-03 @ 15:33:34
URL: http://www.ture.bloggagratis.se
Postat av: Sigrid

Det var ändå inte pec farligt för 95 kvm, jag betalade nästan lika mycket för 42 innan! Vart ligger lägenheten?

2009-04-04 @ 14:32:11
URL: http://sigridolivia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0