.....

Somnade vid halv 2tiden inatt var inte trött så jag satte mig och kollade på film kom inte ihåg vad den heter men den var bra, Men imorse vaknade jag av att jag var tvungen att spy mådde så illa, usch hatar det trodde jag skulle tvätta nu mellan 8-14 men nepp, hade tid 14-20 men då är jag inte hemma så bytte tid till 21 ska ju hem till johan idag =), vi ska kanske kolla på bio och ha barnvakt till vincent inatt och imorgon natt så jag kan sova länge =) haha, men får åka hem på måndagen kan inte innan för då har jag inga pengar,
nu har vi fått alla räkningar för denna månaden =) 1400 gick dom räkningarna på och så hyran betalar johan så =),
Telenor räkningen var dyrast=/ fast har den bara varanan månad så, och nu har jag tagit bort så vi ringer gratis till varandra för vi har inte på telenor ändå så, har ett annat kort i den, då går den ner 200kr, så vi betalar 377kr varanan månad för 2mobiler så det är bra ,
neee nog om mina räkningar nu.
Längtar till johan har semester för då ska vi ta pappas husvagn och ställa upp den och ligga där :D, tror vi ska vara själva där några dagar sen så kommer lotta och emil? vet inte ska kolla med dom. och sen ska vi kanske iväg med johans familj?, det märker vi.
Just det jag har blivit jätte förkyld,

Kommentarer
Postat av: Per Sjöström :)

Sv: jadå allt är bra :) Är bara så trött och orkar inte riktigt med datorn så mycket :P

2009-04-19 @ 16:01:05
Postat av: Erika

Jadå allt är bra :)

Är bara så trött ovh orkar inte riktigt sitta vid datorn :)

2009-04-19 @ 16:01:54
URL: http://eriikabjoorkman.blogg.se/
Postat av: Erika

Råkade kommentera i pers namn först x)

2009-04-19 @ 16:02:38
URL: http://eriikabjoorkman.blogg.se/
Postat av: Anonym

skriv mer om hur det går med graviditeten om vilken vecka du är i och så

2009-04-19 @ 22:16:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0