=(,

Ingen sol ute nu =(, va ju så skönt dom senaste dagarna med sol och allt, men men det sägs ju om det är minus grader på natten i 10dagar så får vi en jätte fin sommar :D, så hoppas på det så underbart när solen är framme man blir så glad då,
Vi vaknade vid 9tiden idag, så jag hoppade i kläder och gick ut i tvättstugan och när jag kom in där så var ena tvättmaskinen sönder bara för vi har så mycket tvätt men får ta och tvätta imorgon med om tiden är kvar vill säga,
Idag åker johan med hem =(, och jag stannar kvar Har hittat en lägenhet på 6rum för 7000kr men tyvärr så kommer johan för sent till sitt jobb om han tar det då inga bussar eller pågatåg går i rätt tid, så den fick vi skita i!,
Jag ska ta bilder senare idag på vincent mössor jag köpte igår, tyckte dom var så fina, =).
Är så sugen på en ny barnvagn haha så ska sälja denna vi har nu och köpa en ny, tyckte om färgen och allt på den :D,

bild på vagnen finns på min bilddagbok vincentsmammaa

Kommentarer
Postat av: Erika - Miliams mamma (snart 2 barns mamma)

Sv: Jaa det kan vi ju :D Vilken dag ska vi satsa på ?

2009-04-06 @ 10:41:18
URL: http://eriikabjoorkman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0