Dålig på att uppdatera =/

Förlåt för det, men har inte haft något att skriva om, har egentligen inte det heller nu
Imorgon ska vi kolla på en lägenhet i Kävlinge som vi är jätte intresserade av så kanske blir den? det märker vi imorgon =), Men köper vi den så ska vi byta kök och sätta in annan badrumms möbler kasnke någon fondväg med en annan tapet vi får se, så vi ska alltså åka ner igen haha kommer nog hem på Onsdag och stannar här ett tag, vill vara hemma så mycket som möjligt den senaste tiden jag bor här ju, måste hem till min Farmor också hon har ett par skinnfotöljer jag ska få :D.

Igår så var vi i halmstad, jag, johan, vincent och jenny, vi var inne på Kvik och kollade på kök fanns två vi fastnade för så blir någon av dom =), och så tvätt/torktumlare ska vi med ha,
Och så ska vi köpa Lite möbler sen är vi klara =) haha, låter ju jätte mycket men det vara ju också i 10år eller mer,
Sen på kvällen så grillade vi grllskiva var massa gott älskar grillat...
vi åker väl här ifrån kvart över 5 ikväll,

Men om någon vill hitta på något den sista tiden jag bor här så säg till så bokar jag in er!

Haha det lät roligt bokar in er ;P,
Men jag flyttar ut den 30juni och då bor vi i kävlinge (får alltid hoppas), men själv klart så kan ni ju åka ner med =)

Kommentarer
Postat av: jenny

Som det ser ut nu så är bebisen beräknad till den 29november men det är inget exakt för det var så tidigt att göra ett ultraljud nu så vi får vänta med ett exakt datum fram tills ´vi är i vecka 18 vilket det är en hel evighet till... Det är fan 8veckor kvar så i slutet av juni eller början av juli får vi ett datum :D

2009-04-28 @ 16:07:58
URL: http://jennyochnijazi.blogg.se/
Postat av: Sandra [2barnsmamma]

Här var det inte uppdaterat på ett tag ;P

Gillar du att få saker gratis då är http://www.gratismode.se/?c=2638 rätt sida för dig! :)

2009-04-29 @ 07:41:47
URL: http://sandrastomberg.blogg.se/
Postat av: jenny

TELENOR SUGER.... vä'nta bara dom kommer lura dej med. dessutom så kostar det ju röven att ringa med telenor och sicka sms..... HATAR DEM....

2009-04-29 @ 13:29:49
URL: http://jennyochnijazi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0