BVC

Där ifrån kom vi nu, men skulle vara där 11,00 men kom några minuter sent för bussen var försenad men det var ingen fara med det, efter som dom förre med va försenade så,

den 090219 såg det ut så här: vikt: 9580g    längd: 75cm   Huvudomf: 46.2

Idag 090422 var det så här: vikt 10.175      Längd: 79,1cm  Huvudomf: 46,7

vincent var lite liten i vikten men annars så såg allt bra ut, vi behövde inte komma tillbaka efter som det gällde bara så lite så, läkaren var med där och kollade på vincent (1års kontroll), allt så bara bra ut hjärtat, lugorna när han gick jaa allt, han fick spruta med han blev lite rädd så gnällde till annars var det inget men får se ikväll om han får lite feber men tror inte det han har inte fått det någon annan gång har jag för mig.
sen gick jag ner på stan efter som vi var klara 12 med allt så han jag inte med den bussen =/ och nästa gick 3 så lotta kom ner och vi åt lite och sen skulle hon jobba i båstad och vi hade ingen bilstol så fick gå ett tag till sen i stan, Jenny slutade 2 så var med henne i en timme vi köpte glass och gick lite, och snart kommer hon hit för vi ska iväg till City cross som öppnar idag :D kommer bli roligt,
Vi ska kolla på lägenhet imorgon med :D, sen en nästa vecka och då bestämmer vi oss vilken vi vill ha =),
det är mellan 3lägenheter nu så vi får se :D
en är helt nybyggd hehe tror  det blir den faktiskt :D
Nee nu ska jag gå ha en bra dag :D

Kommentarer
Postat av: Jenny

jag skriver här på bloggen exakt vilken vecka jag är i när jag får reda på det :D har inte pengar på mobilen ehehehhe.... Jag ska nog inte ta reda på könet. Nijazi vill inte det så han har frågat mej om jag kan stå över det och jag tror att jag ska göra det för hans skull :D ska du kolla??

2009-04-23 @ 09:52:01
URL: http://jennyochnijazi.blogg.se/
Postat av: Tittie

japp de är min gamla :) Jajemen de vet ja. Har kört där igenom ett x antal gånger =)

2009-05-04 @ 22:55:15
URL: http://nyttliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0