Älskade vår,

idag vaknade vi av att solen var så stark att det blev ljust i rummet, vincent vaknade jätte glad efter en tuff natt, han kunde sova men inte jag!, låg och tänkte på massa saker, och kollade på Vincent när han låg precis jämte mig och se hans lätta andetag finns det något finare än sitt barn?, nej absolut inte,
Vi gick upp vid 8tiden idag, och åt frukost sen har vi varit ute och gått, handlat, ska bli grilladflintastek idag Mumma!,
Imorgon åker vi till lägenheten kommer antagligen stanna där till onsdag-torsdag, vi ska fira påsk här, efter som johan jobbar på påsken har jag för mig?, sen på söndag åker vi hem för att städa sen fyller vincent 1år, alltså vart har tiden tagit vägen?,
Nu ska jag hjälpa till med maten, duka och så =), kommer nog inte mer uppdatering idag,
Och ni som har skickat sms till mig, jag har inga pengar på mobilen,
Men allt är bra och som sagt vi kommer hem imorgon!.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Den nya lägenheten som vi får nu står på Gunnohus! den gamla lägenheten i lilla tjärby står på laholmshem så nu slipper jag de jävla skitarna, laholmshem alltså!! Vi får en jätte billig hyra hos Gunnohus och allt verkar 1000gånger bättre än hos skit laholmshem!

2009-04-03 @ 09:55:30
URL: http://jennyochnijazi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0