Torsdag då jaaa ;P

Idag började dagen med att tvätta =( meen det måste man ju för man måste ha rena kläder :P ahha..sen har jag nt gjort något annat suttit vid datan och lekt med vincent :D hehe. meeeen så pajade johans data så har emils nu :D.. Jag har gjort mat idag med ;P det glömde jag nästan. Idag är det en vecka kvar tills vi ska till ullared vi fundera på att sova över där :P ahah.. jag och loitta älskar ullared ;P.. haha. Vincent åt en hel stor purre mat idag ;P plus lite till ;P sååå nu sover han jätte gott där inne :D... Päron och banan tror jag det va han åt? ;P. hmm

Meeeen nu ska vi vänta på lotta ska komma hem så vi kan äta tårta ;P blev inget igår alla vart så mätta :P haha

Ska duka fram och så nu.

Så sov gott på errrrrrrrrrrrr :D

Dom skjuter raketer utanför nu ...


Kommentarer
Postat av: Mikaela - ung blivande mamma

Heej! allting är bra :) sjdå? =)

2008-11-20 @ 20:55:46
URL: http://ungmammaaa.blogg.se/
Postat av: Erika - mamma till miliam

sv: joo jag vet att jag är en bra mamma! men det är ändå svårt att inte bli sårad när folk säger så :(

2008-11-21 @ 14:29:17
URL: http://eriikabjoorkman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0