julmarknad :D mysss :D

Idag började dagen med att jag såg att vincent tittade på mig han blev super glad att jag vaknade :D hehe.. då blev det blöjbyte fast lotta var vaken och ville göra det så vrf nt? ;P.. Seeen¨åt vi frukost och pratade lite jag och lotta medans vincent lektepå golvet. sen kläde vi på vincent och skulle gå tipspromenad som vart inställd =( så det blev at gå hem igen och leka med vincent... Efter det vid 4åkte vi till laholm för julmarknad var massa folk och mys. Vincent fick fiska sånt och fick goodis och en bil. sen träfffade vi mormor där :D fast vincent somnade hehe efter vi hade ätit och så kom jultomten  och vincent fick ett paket. Efter det pkte vi hem och jag hade sån fruktansvärf huvud verk så gick och a mig så Johan fick ta hand om vincent. Sen städade vi undan lite i lägenheten och så. Sen somnade vincent och sover fortfarande ska ge han lite välling nu innan jag lägger mig. så han kanske sover hela natten? vem vet =). nuu  blir det att sova pusspuss :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0