JAAAA :D

Idag fick jag sova ända till halv 10  :D.. fast fått gått upp och gett vincent mat 3gånger inatt =). Men blev inget yr inatt iallafall vaknade av att vincent hade tagit ner sitt spjällskydd och tagit tag i lampan och så den åkte ner pågolvet ;P.
Då vart det bara att gå upp =). Man läser på bdb att alal bäbisar är sjuka hit och dit. men dt har vincent nt varit på länge nu ;P.
Och han dräglade nt så mkt när han fick tänder?.. hmm Duktig Bäbis jag har :D snart är vincent 8mån :D tänk typ bara 4mån kvar sen är han ett år?.. tiden går forrrrrrrrrrt...
Snart ska jag ta bussen in till laholm för ta tåget till Johan vi ska baka pepparkakor :D. och imorgon på julmarknad någon stans? sen Julskyltning i Genarp =). Johan säger att dom har massa snö :D myyyyyyyyyyyys.
NU ska jag äta frukost :D pusspuss på er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0